Utvidet returrett til 31. januar 2025

Social Marketing

Om Social Marketing

Social Marketing: Behavior Change for Good, 7th Edition is the definitive guide for designing and implementing memorable social marketing campaigns. Authors Nancy R. Lee, Philip Kotler, and Julie Colehour present a proven 10-step strategic marketing plan and guides students through each stage of the process.

Vis mer
  • Språk:
  • Ukjent
  • ISBN:
  • 9781071851647
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 576
  • Utgitt:
  • 16. juni 2023
  • Utgave:
  • 00007
  • Dimensjoner:
  • 188x35x232 mm.
  • Vekt:
  • 1030 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Social Marketing

Social Marketing: Behavior Change for Good, 7th Edition is the definitive guide for designing and implementing memorable social marketing campaigns. Authors Nancy R. Lee, Philip Kotler, and Julie Colehour present a proven 10-step strategic marketing plan and guides students through each stage of the process.

Brukervurderinger av Social Marketing



Finn lignende bøker
Boken Social Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.