Norges billigste bøker

Social Influence, Power, and Multimodal Communication

Om Social Influence, Power, and Multimodal Communication

Social Influence, Power, and Multimodal Communication reveals how democratic leaders and dictators exploit multimodal communication to convince or seduce their audiences, using words, voice, gesture, face, gaze and posture to boast about their merits or insult and ridicule rivals.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367465261
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 284
  • Utgitt:
  • 30. november 2022
  • Dimensjoner:
  • 156x18x234 mm.
  • Vekt:
  • 581 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Social Influence, Power, and Multimodal Communication

Social Influence, Power, and Multimodal Communication reveals how democratic leaders and dictators exploit multimodal communication to convince or seduce their audiences, using words, voice, gesture, face, gaze and posture to boast about their merits or insult and ridicule rivals.

Brukervurderinger av Social Influence, Power, and Multimodal Communication



Finn lignende bøker
Boken Social Influence, Power, and Multimodal Communication finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.