Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sex in Consumer Culture

- The Erotic Content of Media and Marketing

Om Sex in Consumer Culture

Considers the use of sex to promote brands, magazines, video games, TV programming, music and movies. Exploring sexual information used in mass media to sell products and programs, this book will be of interest for scholars and students in advertising, marketing, media promotion, persuasion, mass communication & society, and gender studies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805850901
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 394
  • Utgitt:
  • 31. august 2005
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 890 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Sex in Consumer Culture

Considers the use of sex to promote brands, magazines, video games, TV programming, music and movies. Exploring sexual information used in mass media to sell products and programs, this book will be of interest for scholars and students in advertising, marketing, media promotion, persuasion, mass communication & society, and gender studies.

Brukervurderinger av Sex in Consumer Culture



Finn lignende bøker
Boken Sex in Consumer Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.