Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sex in Advertising

- Perspectives on the Erotic Appeal

Om Sex in Advertising

A study of important issues about sex in advertising. What is it? Does it work? How does it affect individuals and society? Scholars and popular writers answer these questions, covering: gender representation; social effects; subliminal embeds; appeals to the homosexual community; and new media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805841176
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 306
  • Utgitt:
  • 1. desember 2002
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 281 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Sex in Advertising

A study of important issues about sex in advertising. What is it? Does it work? How does it affect individuals and society? Scholars and popular writers answer these questions, covering: gender representation; social effects; subliminal embeds; appeals to the homosexual community; and new media.

Brukervurderinger av Sex in Advertising



Finn lignende bøker
Boken Sex in Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.