Utvidet returrett til 31. januar 2025

Selling the Air

- A Critique of the Policy of Commercial Broadcasting in the United States

Om Selling the Air

In this study of the laws and policies associated with commercial radio and television, the author shows that government regulation creates rather than intervenes in the market. It shows that liberal marketplace principles have come into contradiction with themselves.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780226777221
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 352
  • Utgitt:
  • 24. juni 1996
  • Dimensjoner:
  • 15x23x1 mm.
  • Vekt:
  • 510 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Selling the Air

In this study of the laws and policies associated with commercial radio and television, the author shows that government regulation creates rather than intervenes in the market. It shows that liberal marketplace principles have come into contradiction with themselves.

Brukervurderinger av Selling the Air



Finn lignende bøker
Boken Selling the Air finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.