Utvidet returrett til 31. januar 2025

Self-Reference in the Media

Om Self-Reference in the Media

Explores the semiotic foundations of reference and self-reference. This title focuses on the transdisciplinary context of self-reference within postmodern culture and examines original studies from the worlds of print advertising, photography, film, television, computer games, media art, web art, body art, and music.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783110194647
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 351
  • Utgitt:
  • 23. oktober 2007
  • Dimensjoner:
  • 166x243x24 mm.
  • Vekt:
  • 666 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Self-Reference in the Media

Explores the semiotic foundations of reference and self-reference. This title focuses on the transdisciplinary context of self-reference within postmodern culture and examines original studies from the worlds of print advertising, photography, film, television, computer games, media art, web art, body art, and music.

Brukervurderinger av Self-Reference in the Media



Finn lignende bøker
Boken Self-Reference in the Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.