Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sales Force Design For Strategic Advantage

Om Sales Force Design For Strategic Advantage

This book focuses upon the role of the sales force in today's changing world and how to design a sales force for strategic advantage. It includes sections on how to assess the current sales force design and how to implement change and covers customer segmentation, market strategy, structuring and sizing, alignment, metrics and managing change.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403903051
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 399
  • Utgitt:
  • 25. juni 2004
  • Utgave:
  • 2004
  • Dimensjoner:
  • 162x242x28 mm.
  • Vekt:
  • 748 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Sales Force Design For Strategic Advantage

This book focuses upon the role of the sales force in today's changing world and how to design a sales force for strategic advantage. It includes sections on how to assess the current sales force design and how to implement change and covers customer segmentation, market strategy, structuring and sizing, alignment, metrics and managing change.

Brukervurderinger av Sales Force Design For Strategic Advantage



Finn lignende bøker
Boken Sales Force Design For Strategic Advantage finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.