Norges billigste bøker

Routledge Handbook of Hospitality Marketing

Om Routledge Handbook of Hospitality Marketing

The book uniquely combines both theoretical and practical approaches in debating some of the most important marketing issues faced by the hospitality industry. It is multidisciplinary in nature and appeals to these disciplines as well as others such as management, human resources, technology, consumer behaviour and anthropology.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032339467
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 652
  • Utgitt:
  • 13. juni 2022
  • Dimensjoner:
  • 246x172x46 mm.
  • Vekt:
  • 1148 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Routledge Handbook of Hospitality Marketing

The book uniquely combines both theoretical and practical approaches in debating some of the most important marketing issues faced by the hospitality industry. It is multidisciplinary in nature and appeals to these disciplines as well as others such as management, human resources, technology, consumer behaviour and anthropology.

Brukervurderinger av Routledge Handbook of Hospitality Marketing



Finn lignende bøker
Boken Routledge Handbook of Hospitality Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.