Utvidet returrett til 31. januar 2025

Rethinking Prestige Branding

- Secrets of the Ueber-Brands

Om Rethinking Prestige Branding

Examine the successful developments and promotion of prestige brands in the luxury industry, gaining insight into not just into how they're sold, but how consumers respond to them.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749470036
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 3. mai 2015
  • Dimensjoner:
  • 233x158x16 mm.
  • Vekt:
  • 434 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Rethinking Prestige Branding

Examine the successful developments and promotion of prestige brands in the luxury industry, gaining insight into not just into how they're sold, but how consumers respond to them.

Brukervurderinger av Rethinking Prestige Branding



Finn lignende bøker
Boken Rethinking Prestige Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.