Utvidet returrett til 31. januar 2025

Rethinking Marketing

- Qualitative Strategies and Exotic Visions

Om Rethinking Marketing

This study surveys the qualitative social sciences and humanities for instances where by design or accident they have had important things to say on the theory and practice of marketing and consumer research, exploring them as alternatives to the scientific and quantitative methods.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781567203882
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 232
  • Utgitt:
  • 30. november 2000
  • Dimensjoner:
  • 234x156x14 mm.
  • Vekt:
  • 516 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Rethinking Marketing

This study surveys the qualitative social sciences and humanities for instances where by design or accident they have had important things to say on the theory and practice of marketing and consumer research, exploring them as alternatives to the scientific and quantitative methods.

Brukervurderinger av Rethinking Marketing



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.