Utvidet returrett til 31. januar 2025

Retail Brand Equity and Loyalty

- Analysis in the Context of Sector-Specific Antecedents, Perceived Value, and Multichannel Retailing

Om Retail Brand Equity and Loyalty

Julia Weindel provides novel implications for researchers and managers by first identifying the sector-specific main levers of retail brand equity. The retail brand represents a valuable asset for retailers which need to know the levers of retail brand equity.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783658150365
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 195
  • Utgitt:
  • 19. september 2016
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 148x210x12 mm.
  • Vekt:
  • 2903 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Retail Brand Equity and Loyalty

Julia Weindel provides novel implications for researchers and managers by first identifying the sector-specific main levers of retail brand equity. The retail brand represents a valuable asset for retailers which need to know the levers of retail brand equity.

Brukervurderinger av Retail Brand Equity and Loyalty



Finn lignende bøker
Boken Retail Brand Equity and Loyalty finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.