Utvidet returrett til 31. januar 2025

Researching Early Childhood Literacy in the Classroom

- Literacy as a Social Practice

Om Researching Early Childhood Literacy in the Classroom

This volume demonstrates how the ethnographic approach to research demanded by a 'Literacy as Social Practice' perspective can generate fresh insights into what happens when young children engage with schooled literacy tasks.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032240084
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 198
  • Utgitt:
  • 13. desember 2021
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 276 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Researching Early Childhood Literacy in the Classroom

This volume demonstrates how the ethnographic approach to research demanded by a 'Literacy as Social Practice' perspective can generate fresh insights into what happens when young children engage with schooled literacy tasks.

Brukervurderinger av Researching Early Childhood Literacy in the Classroom



Finn lignende bøker
Boken Researching Early Childhood Literacy in the Classroom finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.