Norges billigste bøker

Representing Consumers

- Voices, Views and Visions

Om Representing Consumers

Challenges the prevailing orthodoxies within consumer research methodology by examining representation and constructions of "truth". The contributors to this text adopt a variety of theoretical approaches drawing on postmodernism, photography, literary theory, narratology and poetry.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415184144
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 416
  • Utgitt:
  • 24. september 1998
  • Dimensjoner:
  • 152x229x28 mm.
  • Vekt:
  • 770 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Representing Consumers

Challenges the prevailing orthodoxies within consumer research methodology by examining representation and constructions of "truth". The contributors to this text adopt a variety of theoretical approaches drawing on postmodernism, photography, literary theory, narratology and poetry.

Brukervurderinger av Representing Consumers



Finn lignende bøker
Boken Representing Consumers finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.