Utvidet returrett til 31. januar 2025

Representing Consumers

- Voices, Views and Visions

Om Representing Consumers

Challenges the prevailing orthodoxies within consumer research methodology by examining representation and constructions of "truth". The contributors to this text adopt a variety of theoretical approaches drawing on postmodernism, photography, literary theory, narratology and poetry.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415184144
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 416
  • Utgitt:
  • 24. september 1998
  • Dimensjoner:
  • 152x229x28 mm.
  • Vekt:
  • 770 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Representing Consumers

Challenges the prevailing orthodoxies within consumer research methodology by examining representation and constructions of "truth". The contributors to this text adopt a variety of theoretical approaches drawing on postmodernism, photography, literary theory, narratology and poetry.

Brukervurderinger av Representing Consumers



Finn lignende bøker
Boken Representing Consumers finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.