Utvidet returrett til 31. januar 2025

Religion and Media in China

- Insights and Case Studies from the Mainland, Taiwan and Hong Kong

Om Religion and Media in China

This volume focuses on the intersection of religion and the media in China, bringing interdisciplinary approaches to bear on the role of religion in the lives of individuals and greater shifts within Chinese society in an increasingly media-saturated environment.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138849396
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 304
  • Utgitt:
  • 30. november 2016
  • Dimensjoner:
  • 239x162x25 mm.
  • Vekt:
  • 584 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Religion and Media in China

This volume focuses on the intersection of religion and the media in China, bringing interdisciplinary approaches to bear on the role of religion in the lives of individuals and greater shifts within Chinese society in an increasingly media-saturated environment.

Brukervurderinger av Religion and Media in China



Finn lignende bøker
Boken Religion and Media in China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.