Utvidet returrett til 31. januar 2024

Reality Television, Affect and Intimacy

- Reality Matters

Om Reality Television, Affect and Intimacy

Reality Television, Affect and Intimacy explains the appeal of reality television in terms of the affective power of the mediated image. In place of common objections that reality TV is 'not real', Misha Kavka argues that the feelings of intimacy engendered by unscripted drama are both real and socially informative.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230545502
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 191
  • Utgitt:
  • 31. oktober 2008
  • Dimensjoner:
  • 152x229x15 mm.
  • Vekt:
  • 475 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. november 2024

Beskrivelse av Reality Television, Affect and Intimacy

Reality Television, Affect and Intimacy explains the appeal of reality television in terms of the affective power of the mediated image. In place of common objections that reality TV is 'not real', Misha Kavka argues that the feelings of intimacy engendered by unscripted drama are both real and socially informative.

Brukervurderinger av Reality Television, Affect and Intimacy



Finn lignende bøker
Boken Reality Television, Affect and Intimacy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.