Norges billigste bøker

Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration

Om Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration

The exploration of inspiration from a scientific perspective is not easy. Marketing scholars have also become interested in the topic and started to uncover customers' inspiration in the marketing domain. First, customer inspiration is defined and conceptualized within the marketing domain.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783658358938
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 140
  • Utgitt:
  • 12. november 2021
  • Utgave:
  • 12022
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 214 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration

The exploration of inspiration from a scientific perspective is not easy. Marketing scholars have also become interested in the topic and started to uncover customers' inspiration in the marketing domain. First, customer inspiration is defined and conceptualized within the marketing domain.

Brukervurderinger av Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration



Finn lignende bøker
Boken Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.