Norges billigste bøker

Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing

  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781668458976
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 324
  • Utgitt:
  • 9. desember 2022
  • Dimensjoner:
  • 221x22x286 mm.
  • Vekt:
  • 1080 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Brukervurderinger av Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing



Finn lignende bøker
Boken Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.