Utvidet returrett til 31. januar 2024

Progress in Tourism Marketing

Om Progress in Tourism Marketing

Aims to evaluate the contemporary progress of theoretical approaches to tourism marketing. This book also seeks to show the ways to further develop the concept of tourism marketing for application within tourist destinations and individual businesses, and evaluate its potential impact on performance improvement.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780080450407
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 328
  • Utgitt:
  • 30. mars 2006
  • Dimensjoner:
  • 166x245x25 mm.
  • Vekt:
  • 756 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 30. november 2024

Beskrivelse av Progress in Tourism Marketing

Aims to evaluate the contemporary progress of theoretical approaches to tourism marketing. This book also seeks to show the ways to further develop the concept of tourism marketing for application within tourist destinations and individual businesses, and evaluate its potential impact on performance improvement.

Brukervurderinger av Progress in Tourism Marketing



Finn lignende bøker
Boken Progress in Tourism Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.