Utvidet returrett til 31. januar 2025

Produsing Theory in a Digital World 3.0

- The Intersection of Audiences and Production in Contemporary Theory - Volume 3

Om Produsing Theory in a Digital World 3.0

Continuing the explorations begun in the first two Produsing Theory volumes, this book investigates some of the tensions generated in the spaces enabled by the confluence of the formerly disparate activities of producing and consuming media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781433153402
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 276
  • Utgitt:
  • 26. august 2020
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 224x150x19 mm.
  • Vekt:
  • 426 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Produsing Theory in a Digital World 3.0

Continuing the explorations begun in the first two Produsing Theory volumes, this book investigates some of the tensions generated in the spaces enabled by the confluence of the formerly disparate activities of producing and consuming media.

Brukervurderinger av Produsing Theory in a Digital World 3.0



Finn lignende bøker
Boken Produsing Theory in a Digital World 3.0 finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.