Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Procedural Content Generation in Games

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319826431
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 237
  • Utgitt:
  • 28. juni 2018
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 234x154x19 mm.
  • Vekt:
  • 398 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Procedural Content Generation in Games

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content.

Brukervurderinger av Procedural Content Generation in Games



Finn lignende bøker
Boken Procedural Content Generation in Games finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.