Utvidet returrett til 31. januar 2025

Principles of Marketing for a Digital Age

Om Principles of Marketing for a Digital Age

From understanding markets, consumers and value to explaining the marketing mix and illustrating the roles of analytics, brand and customer experience today, this award-winning textbook introduces you to the essential concepts and tools for marketing in a digital age.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529779790
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 496
  • Utgitt:
  • 27. desember 2022
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 245x189x31 mm.
  • Vekt:
  • 1064 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Principles of Marketing for a Digital Age

From understanding markets, consumers and value to explaining the marketing mix and illustrating the roles of analytics, brand and customer experience today, this award-winning textbook introduces you to the essential concepts and tools for marketing in a digital age.

Brukervurderinger av Principles of Marketing for a Digital Age



Finn lignende bøker
Boken Principles of Marketing for a Digital Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.