Utvidet returrett til 31. januar 2024

Principles and Practice of Marketing

Om Principles and Practice of Marketing

With engaging real-life examples from brands such as Netflix and Paypal, this friendly textbook will lead students to exam success whilst encouraging them to think critically about key topics such as digital technologies, globalization and being green.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781446274002
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 800
  • Utgitt:
  • 19. november 2013
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 197x265x31 mm.
  • Vekt:
  • 1886 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Principles and Practice of Marketing

With engaging real-life examples from brands such as Netflix and Paypal, this friendly textbook will lead students to exam success whilst encouraging them to think critically about key topics such as digital technologies, globalization and being green.

Brukervurderinger av Principles and Practice of Marketing



Finn lignende bøker
Boken Principles and Practice of Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.