Utvidet returrett til 31. januar 2025

Power, Media, Culture

- A Critical View from the Political Economy of Communication

Om Power, Media, Culture

This book updates and revalidates critical political economy of communication approaches. It is destined to become a work of reference for those interested in delving into debates arising from the performance of traditional and new media, cultural and communication policy-making or sociocultural practices in the new digital landscape.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137540072
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 220
  • Utgitt:
  • 7. juli 2015
  • Dimensjoner:
  • 223x146x20 mm.
  • Vekt:
  • 424 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Power, Media, Culture

This book updates and revalidates critical political economy of communication approaches. It is destined to become a work of reference for those interested in delving into debates arising from the performance of traditional and new media, cultural and communication policy-making or sociocultural practices in the new digital landscape.

Brukervurderinger av Power, Media, Culture



Finn lignende bøker
Boken Power, Media, Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.