Utvidet returrett til 31. januar 2025

Point of Sale

- Analyzing Media Retail

Om Point of Sale

Offers the first significant attempt to centre media retail as a vital component in the study of popular culture. This book brings together fifteen essays by media scholars that explore both the changes that foreground retail in a digital age and the history that has made retail a fundamental part of the culture industries.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780813595528
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 300
  • Utgitt:
  • 13. desember 2019
  • Dimensjoner:
  • 148x225x18 mm.
  • Vekt:
  • 430 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Point of Sale

Offers the first significant attempt to centre media retail as a vital component in the study of popular culture. This book brings together fifteen essays by media scholars that explore both the changes that foreground retail in a digital age and the history that has made retail a fundamental part of the culture industries.

Brukervurderinger av Point of Sale



Finn lignende bøker
Boken Point of Sale finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.