Utvidet returrett til 31. januar 2025

Organizational Design for Marketing Futures

Om Organizational Design for Marketing Futures

This study, originally published in 1972, presents a critical, in-depth survey of the organization of marketing activity in the United Kingdom. This report of practice in over 500 major British firms provides some enlightening information and allows certain objective bench-marks to be established for practical guidance.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780815370055
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 218
  • Utgitt:
  • 10. april 2018
  • Dimensjoner:
  • 225x147x19 mm.
  • Vekt:
  • 380 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Organizational Design for Marketing Futures

This study, originally published in 1972, presents a critical, in-depth survey of the organization of marketing activity in the United Kingdom. This report of practice in over 500 major British firms provides some enlightening information and allows certain objective bench-marks to be established for practical guidance.

Brukervurderinger av Organizational Design for Marketing Futures



Finn lignende bøker
Boken Organizational Design for Marketing Futures finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.