Utvidet returrett til 31. januar 2024

Online Consumer Behavior

- Theory and Research in Social Media, Advertising and E-tail

Om Online Consumer Behavior

First Published in 2012. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781848729698
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 400
  • Utgitt:
  • 25. april 2012
  • Dimensjoner:
  • 174x236x26 mm.
  • Vekt:
  • 690 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. november 2024

Beskrivelse av Online Consumer Behavior

First Published in 2012. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Brukervurderinger av Online Consumer Behavior



Finn lignende bøker
Boken Online Consumer Behavior finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.