Utvidet returrett til 31. januar 2025

Online Brand Communities

- Using the Social Web for Branding and Marketing

Om Online Brand Communities

This book presents and analyzes the concept of online brand communities, an emerging and exciting topic in marketing and eCommerce. On this basis, the book then presents a detailed analysis of online brand communities, examining the concept of virtual community with a specific focus on virtual brand communities.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319796840
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 253
  • Utgitt:
  • 27. mars 2019
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Online Brand Communities

This book presents and analyzes the concept of online brand communities, an emerging and exciting topic in marketing and eCommerce. On this basis, the book then presents a detailed analysis of online brand communities, examining the concept of virtual community with a specific focus on virtual brand communities.

Brukervurderinger av Online Brand Communities



Finn lignende bøker
Boken Online Brand Communities finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.