Utvidet returrett til 31. januar 2025

Ogilvy on Advertising in the Digital Age

Om Ogilvy on Advertising in the Digital Age

An indispensible handbook for anyone who already works in advertising and a glimpse into the secrets of the world of advertising for outsiders, updated for the digital age.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781847960870
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 5. oktober 2017
  • Dimensjoner:
  • 196x250x26 mm.
  • Vekt:
  • 1236 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 7. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Ogilvy on Advertising in the Digital Age

An indispensible handbook for anyone who already works in advertising and a glimpse into the secrets of the world of advertising for outsiders, updated for the digital age.

Brukervurderinger av Ogilvy on Advertising in the Digital Age



Finn lignende bøker
Boken Ogilvy on Advertising in the Digital Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.