Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om News Media and EU-China Relations

An exploration of the role of the news media in the development of EU-China relations after the end of the Cold War, this book provides empirical evidence to support what Nye and Anholt have argued: that branding a country's image is soft power.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349289462
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 230
  • Utgitt:
  • 24. mars 2011
  • Utgave:
  • 12011
  • Dimensjoner:
  • 152x229x13 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av News Media and EU-China Relations

An exploration of the role of the news media in the development of EU-China relations after the end of the Cold War, this book provides empirical evidence to support what Nye and Anholt have argued: that branding a country's image is soft power.

Brukervurderinger av News Media and EU-China Relations



Finn lignende bøker
Boken News Media and EU-China Relations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.