Norges billigste bøker

New-Product Diffusion Models

Om New-Product Diffusion Models

Product sales, especially for new products, are influenced by various factors. These factors are both internal and external to the selling organization, and are both controllable and uncontrollable. This book aims to distill, synthesize, and integrate the best thinking that is available on the theory and practice of new product diffusion models.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780792377511
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 355
  • Utgitt:
  • 30. september 2000
  • Utgave:
  • 2000
  • Dimensjoner:
  • 166x243x29 mm.
  • Vekt:
  • 706 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av New-Product Diffusion Models

Product sales, especially for new products, are influenced by various factors. These factors are both internal and external to the selling organization, and are both controllable and uncontrollable. This book aims to distill, synthesize, and integrate the best thinking that is available on the theory and practice of new product diffusion models.

Brukervurderinger av New-Product Diffusion Models



Finn lignende bøker
Boken New-Product Diffusion Models finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.