Utvidet returrett til 31. januar 2025

New Media and Visual Communication in Social Networks

av KIR
Om New Media and Visual Communication in Social Networks

Examines communication strategies in the context of social media and new digital media platforms and explores the effects of visual communication on social networks, visual identity, television, magazines, newspapers, and more. The book highlights a range of topics, including consumer behaviour, visual identity, and digital pollution.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781799810414
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 320
  • Utgitt:
  • 30. august 2019
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av New Media and Visual Communication in Social Networks

Examines communication strategies in the context of social media and new digital media platforms and explores the effects of visual communication on social networks, visual identity, television, magazines, newspapers, and more. The book highlights a range of topics, including consumer behaviour, visual identity, and digital pollution.

Brukervurderinger av New Media and Visual Communication in Social Networks



Finn lignende bøker
Boken New Media and Visual Communication in Social Networks finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.