Utvidet returrett til 31. januar 2025

Medill on Media Engagement

Om Medill on Media Engagement

Illuminates how content creators can systematically provide engaging journalism for today's empowered audiences. Contributors analyse a lexicon of how people define their media experiences. They then offer best practices and case studies for how a dozen of these rich experiences can make today's media brands relevant and important.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781572739871
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 260
  • Utgitt:
  • 30. august 2011
  • Dimensjoner:
  • 228x224x15 mm.
  • Vekt:
  • 396 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Medill on Media Engagement

Illuminates how content creators can systematically provide engaging journalism for today's empowered audiences. Contributors analyse a lexicon of how people define their media experiences. They then offer best practices and case studies for how a dozen of these rich experiences can make today's media brands relevant and important.

Brukervurderinger av Medill on Media Engagement



Finn lignende bøker
Boken Medill on Media Engagement finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.