Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media Sociology

Om Media Sociology

David Barrat gives a clear account of how and why sociologists have studied the media. He looks at the arguments about the effects of different media on their audiences, and the impact of new technologies such as satellite and cable TV.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415051101
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 144
  • Utgitt:
  • 15. mai 1986
  • Dimensjoner:
  • 135x199x8 mm.
  • Vekt:
  • 164 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Media Sociology

David Barrat gives a clear account of how and why sociologists have studied the media. He looks at the arguments about the effects of different media on their audiences, and the impact of new technologies such as satellite and cable TV.

Brukervurderinger av Media Sociology



Finn lignende bøker
Boken Media Sociology finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.