Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media Semiotics

- An Introduction

Om Media Semiotics

Using examples such as "Big Brother" and "Billy Elliot", Bignell offers a comprehensive, intelligent and readable introduction into the critical approach in contemporary media studies. This second edition includes sections on men's style magazines, docusoaps and "reality TV".

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780719062056
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 4. april 2002
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 136x215x21 mm.
  • Vekt:
  • 344 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Media Semiotics

Using examples such as "Big Brother" and "Billy Elliot", Bignell offers a comprehensive, intelligent and readable introduction into the critical approach in contemporary media studies. This second edition includes sections on men's style magazines, docusoaps and "reality TV".

Brukervurderinger av Media Semiotics



Finn lignende bøker
Boken Media Semiotics finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.