Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media, Persuasion and Propaganda

Om Media, Persuasion and Propaganda

Offers an overview of persuasive strategies and propaganda techniques. How do individuals and organisations exert influence to build communities and networks? What role do media play in communicating persuasive messages? How do we use recent discoveries in cognitive science to promote a cause, advocate social change or market ideas and products?

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780748644155
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 304
  • Utgitt:
  • 28. februar 2015
  • Dimensjoner:
  • 138x217x19 mm.
  • Vekt:
  • 380 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Media, Persuasion and Propaganda

Offers an overview of persuasive strategies and propaganda techniques. How do individuals and organisations exert influence to build communities and networks? What role do media play in communicating persuasive messages? How do we use recent discoveries in cognitive science to promote a cause, advocate social change or market ideas and products?

Brukervurderinger av Media, Persuasion and Propaganda



Finn lignende bøker
Boken Media, Persuasion and Propaganda finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.