Norges billigste bøker

Media, Markets and Public Spheres

- European Media at the Crossroads

Om Media, Markets and Public Spheres

This book uses newspapers and TV listings to present an overview of changes in European public spheres over the last fifty years. It explores how and why the media decisively influence most aspects of society with in-depth analyses of structural changes in press and broadcasting, changing relations between media and changes in media policies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781841503059
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 327
  • Utgitt:
  • 15. april 2010
  • Dimensjoner:
  • 175x230x17 mm.
  • Vekt:
  • 558 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 14. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Media, Markets and Public Spheres

This book uses newspapers and TV listings to present an overview of changes in European public spheres over the last fifty years. It explores how and why the media decisively influence most aspects of society with in-depth analyses of structural changes in press and broadcasting, changing relations between media and changes in media policies.

Brukervurderinger av Media, Markets and Public Spheres



Finn lignende bøker
Boken Media, Markets and Public Spheres finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.