Utvidet returrett til 31. januar 2024

Media, Market, and Democracy in China

- Between the Party Line and the Bottom Line

Om Media, Market, and Democracy in China

Takes a close look at the intertwining nature of the Communist Party and the news media in China, how they affect each other, and what the future might hold for each. This book contains interviews with a range of scholars, media administrators, and media professionals.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780252066788
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 1. februar 1998
  • Dimensjoner:
  • 228x152x23 mm.
  • Vekt:
  • 402 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 30. november 2024

Beskrivelse av Media, Market, and Democracy in China

Takes a close look at the intertwining nature of the Communist Party and the news media in China, how they affect each other, and what the future might hold for each. This book contains interviews with a range of scholars, media administrators, and media professionals.

Brukervurderinger av Media, Market, and Democracy in China



Finn lignende bøker
Boken Media, Market, and Democracy in China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.