Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media Logic(s) Revisited

- Modelling the Interplay between Media Institutions, Media Technology and Societal Change

Om Media Logic(s) Revisited

This volume provides new approaches to the concept of media logics - developed by Altheide and Snow - by drawing on theoretical and empirical perspectives from international scientists working in the field of communications, media, political science, and sociology.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030097479
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 294
  • Utgitt:
  • 4. januar 2019
  • Utgave:
  • 12018
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Media Logic(s) Revisited

This volume provides new approaches to the concept of media logics - developed by Altheide and Snow - by drawing on theoretical and empirical perspectives from international scientists working in the field of communications, media, political science, and sociology.

Brukervurderinger av Media Logic(s) Revisited



Finn lignende bøker
Boken Media Logic(s) Revisited finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.