Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Media Economics

A concise introduction to the key ideas and issues in the study of media economics, drawing on a broad range of case studies - from Amazon and Twitter, to Apple and Netflix - to illustrate how economic paradigms are not just theories, but provide important practical insights into how the media operates today.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230293229
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 192
  • Utgitt:
  • 1. mai 2015
  • Dimensjoner:
  • 129x212x10 mm.
  • Vekt:
  • 250 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Media Economics

A concise introduction to the key ideas and issues in the study of media economics, drawing on a broad range of case studies - from Amazon and Twitter, to Apple and Netflix - to illustrate how economic paradigms are not just theories, but provide important practical insights into how the media operates today.

Brukervurderinger av Media Economics



Finn lignende bøker
Boken Media Economics finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.