Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media Economics

- Theory and Practice

Om Media Economics

This thoroughly updated third edition focuses on the primary concerns of media economics, the techniques of economic and business analysis, and the overall characteristics of the media environment; and explores contemporary business practices within spec

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138834255
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 312
  • Utgitt:
  • 29. juni 2015
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 566 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Media Economics

This thoroughly updated third edition focuses on the primary concerns of media economics, the techniques of economic and business analysis, and the overall characteristics of the media environment; and explores contemporary business practices within spec

Brukervurderinger av Media Economics



Finn lignende bøker
Boken Media Economics finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.