Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media and Food Industries

- The New Politics of Food

Om Media and Food Industries

This volume is the first to combine textual analysis of food media texts with interviews with media production staff, reality TV contestants, celebrity chefs, and food producers and retailers across the artisan-conventional spectrum.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319641003
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 259
  • Utgitt:
  • 28. september 2017
  • Utgave:
  • 12017
  • Vekt:
  • 4552 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Media and Food Industries

This volume is the first to combine textual analysis of food media texts with interviews with media production staff, reality TV contestants, celebrity chefs, and food producers and retailers across the artisan-conventional spectrum.

Brukervurderinger av Media and Food Industries



Finn lignende bøker
Boken Media and Food Industries finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.