Utvidet returrett til 31. januar 2024

Media and Cultural Transformation in China

Om Media and Cultural Transformation in China

Examines the role played by the media in China's cultural transformation. This book demonstrates that the media is integral to China's changing culture in the age of globalization, whilst also being part and parcel of the State and its project of re-imagining national identity.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415447553
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 228
  • Utgitt:
  • 27. februar 2009
  • Dimensjoner:
  • 156x234x14 mm.
  • Vekt:
  • 600 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Media and Cultural Transformation in China

Examines the role played by the media in China's cultural transformation. This book demonstrates that the media is integral to China's changing culture in the age of globalization, whilst also being part and parcel of the State and its project of re-imagining national identity.

Brukervurderinger av Media and Cultural Transformation in China



Finn lignende bøker
Boken Media and Cultural Transformation in China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.