Norges billigste bøker

Media and Audiences: New Perspectives

Om Media and Audiences: New Perspectives

Takes both a chronological as well as thematic approach, in order to explore the ways in which the audience, as an analytical concept has changed. This book also examines the relationships which audiences have with texts and the ways in which they exert their power as consumers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780335206919
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 16. desember 2003
  • Dimensjoner:
  • 170x224x13 mm.
  • Vekt:
  • 336 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Media and Audiences: New Perspectives

Takes both a chronological as well as thematic approach, in order to explore the ways in which the audience, as an analytical concept has changed. This book also examines the relationships which audiences have with texts and the ways in which they exert their power as consumers.

Brukervurderinger av Media and Audiences: New Perspectives



Finn lignende bøker
Boken Media and Audiences: New Perspectives finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.