Utvidet returrett til 31. januar 2025

Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising

- The Nitty-Gritty of Maxi-Marketing

Om Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising

Dr. Woodside picks up where other books on maxi-marketing leave off, to prove that the effectiveness of image and linkage advertising can be measured, and to show advertising professionals how to do it.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780899309842
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 20. august 1996
  • Dimensjoner:
  • 229x152x19 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising

Dr. Woodside picks up where other books on maxi-marketing leave off, to prove that the effectiveness of image and linkage advertising can be measured, and to show advertising professionals how to do it.

Brukervurderinger av Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising



Finn lignende bøker
Boken Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.