Norges billigste bøker

Mastering Fashion Marketing

Om Mastering Fashion Marketing

This is the first book on the subject that combines contemporary marketing theory with analysis of operational marketing practice within the fashion industry. It contains the views of key practitioners and much original case study material from leading fashion organizations to provide unique insights into the reality of fashion marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403919021
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 22. desember 2008
  • Dimensjoner:
  • 151x228x22 mm.
  • Vekt:
  • 608 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 30. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Mastering Fashion Marketing

This is the first book on the subject that combines contemporary marketing theory with analysis of operational marketing practice within the fashion industry. It contains the views of key practitioners and much original case study material from leading fashion organizations to provide unique insights into the reality of fashion marketing.

Brukervurderinger av Mastering Fashion Marketing



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.