Norges billigste bøker

Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany

Om Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany

This is the first study of mass media in Germany from a social and cultural-historical perspective. Beyond the conventional focus on organizational structures or aesthetic content, it investigates the impact the media has on German society under varying political systems, and how the media is shaped by wider social, political and cultural context.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349284016
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 263
  • Utgitt:
  • 1. januar 2006
  • Utgave:
  • 12006
  • Dimensjoner:
  • 215x141x22 mm.
  • Vekt:
  • 348 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany

This is the first study of mass media in Germany from a social and cultural-historical perspective. Beyond the conventional focus on organizational structures or aesthetic content, it investigates the impact the media has on German society under varying political systems, and how the media is shaped by wider social, political and cultural context.

Brukervurderinger av Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany



Finn lignende bøker
Boken Mass Media, Culture and Society in Twentieth-Century Germany finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.