Utvidet returrett til 31. januar 2024

Married to the Brand

- Why Consumers Bond with Some Brands for Life

Om Married to the Brand

Packed with stories and compelling discoveries from an impressive worldwide consumer database, Married to the Brand reveals why consumers bond with some brands - but not others.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781595620057
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 144
  • Utgitt:
  • 1. november 2005
  • Dimensjoner:
  • 236x155x18 mm.
  • Vekt:
  • 394 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 30. november 2024

Beskrivelse av Married to the Brand

Packed with stories and compelling discoveries from an impressive worldwide consumer database, Married to the Brand reveals why consumers bond with some brands - but not others.

Brukervurderinger av Married to the Brand



Finn lignende bøker
Boken Married to the Brand finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.