Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Value Metrics

- A New Metrics Model to Measure Marketing Effectiveness

Om Marketing Value Metrics

Measure marketing effectiveness, align marketing activities with corporate strategy and deliver accountability with this metrics model developed at the renowned Cranfield School of Management.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749468972
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 328
  • Utgitt:
  • 3. oktober 2014
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 170x241x19 mm.
  • Vekt:
  • 576 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Marketing Value Metrics

Measure marketing effectiveness, align marketing activities with corporate strategy and deliver accountability with this metrics model developed at the renowned Cranfield School of Management.

Brukervurderinger av Marketing Value Metrics



Finn lignende bøker
Boken Marketing Value Metrics finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.