Norges billigste bøker

Marketing Strategy in Play

Om Marketing Strategy in Play

Suitable for serious practitioners interested in breaking from the familiar ways of doing things and in search of approaches to stimulate their own thinking that is effective for any organization large or small, this title explains marketing thinking and how to cultivate it, and the ways in which marketplace differences are created.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781606491492
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 68
  • Utgitt:
  • 16. juli 2010
  • Dimensjoner:
  • 153x229x4 mm.
  • Vekt:
  • 132 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Marketing Strategy in Play

Suitable for serious practitioners interested in breaking from the familiar ways of doing things and in search of approaches to stimulate their own thinking that is effective for any organization large or small, this title explains marketing thinking and how to cultivate it, and the ways in which marketplace differences are created.

Brukervurderinger av Marketing Strategy in Play



Finn lignende bøker
Boken Marketing Strategy in Play finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.