Norges billigste bøker

Marketing Semiotics

- Signs, Strategies, and Brand Value

Om Marketing Semiotics

The book discusses the concept of brand equity and its impact on the financial performance of a company through analysis of the 'semiotics' of the brand and its sign systems. Including case studies, it provides an actionable strategy for steering brands through internal and external changes and pressures.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780199566501
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 232
  • Utgitt:
  • 16 februar 2012
  • Dimensjoner:
  • 154x229x12 mm.
  • Vekt:
  • 412 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15 oktober 2024

Beskrivelse av Marketing Semiotics

The book discusses the concept of brand equity and its impact on the financial performance of a company through analysis of the 'semiotics' of the brand and its sign systems. Including case studies, it provides an actionable strategy for steering brands through internal and external changes and pressures.

Brukervurderinger av Marketing Semiotics



Finn lignende bøker
Boken Marketing Semiotics finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.